איך לרמות את Flood-it ולהישאר בחיים

מזל טוב לגוגל,

הם הצליחו להדביק צעד אחד ענק בדרך להשתלטות על הזמן הפנוי שלנו שכנראה יתחלק מהיום בין פייסבוק לבינה באופן שעם הזמן לפחות ישתווה בין השניים.

המשחק הראשון שהצטרף לגוגל+ הוא Flood-it

למען האמת הצטרפו עוד כמה משחקים אחרים, בניהם גם הציפורים הכועסות ומשחק שמזכיר במעט את GTA, מעין גרסה לעניין רק בלי הקטע של גניבת המכוניות.

המשחק הראשון שדיברתי עליו הרגיז אותי במיוחד משתי סיבות עיקריות -

הראשונה: הוא גוזל זמן מטורף. אי אפשר להפסיק לשחק במשחק הזה מצד אחד ומצד שני גם אי אפשר (לפחות בנתיים) להגיע לתוצאות טובות

הסיבה השניה, והיא לא פחות מרגיזה מהראשונה, היא שאין בשום מקום דרך טובה לרמות את המשחק הזה.

אין? עכשיו יש.

המשחק הזה עובד על שני עקרונות:

הראשון – כמובן ניצחון במשחק,

המשחק מתחיל כשעל שטחו יופיעו  196 קוביות צבעים שמפוזרים בצורה ראנדומלית על פני השטח.

לשחקן ניתנת אפשרות לבחור מבין 6 צבעים אפשרים באיזה צבע יצבעו הקוביה הראשונה (הממוקמת משמאל למעלה), המטרה היא לבחור בצבע זהה לצבעים של הקוביות שמשיקות לקוביה הזו, כומבן שלא כולן יהיו באותו צבע ולכן הצבע הנבחר צריך להיות מתאים למקסימום קוביות שנושקות לקוביה הזו. מרגע שנבחר הצבע המבוקש תצבע הקוביה המדוברת בצבע הזה והשטח ה”נבחר” יהיה גדול יותר ולכן יותר הוא ישיק (אני מניח שזה המונח הנכון) ליותר קוביות

המטרה הסופית לצבוע את כל שטח המשחק – כאמור 196 קוביות – בצבע אחד לפי השיטה המתוארת למעלה והכל בתוך 25 צעדים או פחות מכך.

כן, זה אפשרי, אבל זה קשה.

זה כאמור העיקרון הראשון, אבל יש עיקרון נוסף

בצד יש סטטיסטיקה שמציינת כמה משחקים שיחקת ובכמה מהם ניצחת, וזה מבאס.

ופה מצאתי תרגיל קטן שלפחות בנתיים עזר לי לשמור על אחוז גבוה של ניצחון (לא להתלהב, האחוז הזה עומד כרגע על 6).

מה שעושים זה עוקבים בדריכות אחרי מספר הצעדים הנותר עד לסיום המשחק, ואם נדמה לכם שלא תנצחו במשחק הזה (הכלל המנחה הוא: אם מספר הצבעים במסך עולה על מספר הצעדים הנותר – רחוק לא תגיעו), פשוט ליחצו על new game והסטטיסטיקה תישמר.

בהצלחה.

התגובות סגורות.