קצת יותר מ3 שנים אחרים שנכנסתי לתחביב הזה, הגיע הטיסן ה-30 שלי
Yak-54
טיסן קרש,מיועד לפעלולי 3D
לא שאני מטיס 3D, אבל אולי מתישהו..
בכל אופן, לכבוד הטיסן ה30 שהגיע אלי, החלטתי לנסות לרכז את הטיסנים שלי, בעבר ובהווה, הבעיה העיקרית היא שאין לי מושג איפה יש לי תמונות של כל אחד מהם.בכל מקרה, אנסה.
לכבוד יום הולדת 31 אישתי הצליחה להפתיע אותי ולגלות לי שהסתירה במשך תקופה ארוכה סכום של כ3000 שקלים ששימשו אותה לקניית הטיסן הזה
בזמנו,3000 שקלים נראו הרבה מאוד, היום אני יודע שזו רק ההתחלה.
לאחריו הגיעו עוד 2 טריינרים דומים, אני לא זוכר איך הם נראו בדיוק, אז למרות שהתחלנו עם הטיסן הראשון, אנחנו עכשיו במספר 4
לאחר תקופה מסוימת שבה הצלחתי לרסק את שלושת הטריינרים שלי,פרסמתי הודעה ובה בקשה להמליץ לי על טיסן שלב 2
מישהו יצר איתי קשר ושכנע אותי שזה הטיסן המתאים לי. הטיסן היה שייך לחבר אחר שלו וקניית הטיסן היוותה למעשה כרטיס כניסה לקבוצה מיוחדת של מטיסים שאני חבר בה עד היום
הטיסן הבא היה גם סוג של 3D,לא הספקתי להנות ממנו הרבה למרות שהוא הצליח לעבור את אחד התיקונים היקרים יותר בהסטורית הטיסנים
אולי לא יקר מידי, אבל כמות הקרבון שהוא קיבל כתוצאה מתאונה לא סימפטית עלתה במחירה על הטיסן הזה.
במהלך אחת הטיסות עם הTwist הסוללה לפתע נגמרה לי וראיתי את הטיסן טס לו לאיטו וצולל אט-אט לתוך הפרדסים בשרון
הTwist נשבר לשלושה חלקים (אבל עוד המשיך לטוס לאחר מכן) אך כפיצוי לסיבת ההתרסקות האומללה, קיבלתי מבעל החנות שמכר לי את המטען שהשתמשתי בו להטענה, את הטיסן השישי:
הטיסן השביעי והשמיני היו שני טיסני קרש זהים כמעט לטיסן ה30, אני לא אחפש את התמונות שלהם
באותו זמן התארגנו לקבוצת רכישה (להלן: החבר’ה) והזמנו ערמה של טיסנים מסין במחירי רצפה
אבל קצת לפני שהם הגיעו קיבלתי מירון (אחד מהחבר’ה, זה שהיה אחראי בין היתר לתיקון של הFunair) את הbutterfly:
ירון נתן לי את הטיסן כי הוא הצליח לתקוע בגדר את טיסן הקרש שהיה לי באותו רגע במהלך ריחוף.
הוא הרגיש לא נעים ונתן לי את הטיסן כפיצוי, בתגובה אמרתי לו שאני אשתדל לשמור עליו וירון סבר שאין סיכוי, התערבנו שהטיסן ישאר שלם לפחות עד שיגיעו הטיסנים מסין
לא זכיתי בהתערבות, אבל זה מה שהגיע מסין:
הוא לא הצליח לטוס הרבה זמן, הוא צלל אל מותו כתוצאה מהפרעת רדיו שפשוט מנעה את האפשרות לשלוט בו
אצלי הוא טס בעיקר מהר אבל גם לא שרד הרבה זמן, כנראה בגלל איכויות בניה נחותות מידי של הסינים – הכנף התפרקה באמצע טיסה. לא נעים
עד כה סיימנו עשיריה, ואם אני לא טועה עוד לא עברה שנה.
עד עכשיו גם הצלחתי איכשהו לשמור על סדר כרונולוגי, עכשיו זה מתחיל להיות קשה כי חלק מהטיסנים שקיבלתי אז הצליחו לשרוד עד היום, כישורי ההטסה שלי השתפרו קצת.
טיסן אחד שעבר אצלי תקופה קצרה היה הBOOM:
שלמעשה היום אני מחזיק בטיסן השני מאותו סוג אחרי שהראשון התרסק פעם אחת יותר מידי (אבל עד אז הוא התרסק וטס אינספור פעמים)
רק שבין כל הטיסנים המיוחדים הרגשתי שהגיע הזמן לחזור קצת למקורות ורכשתי לעצמי עוד טריינר אחד פשוט
ומיד לאחריו גם דומינו:
וזהו, עד כה 15 טיסנים, 15 נוספים יסקרו בעתיד, אני מקווה הקרוב.
תגובה אחת
אם אני מנסה לספור את אלו שלי (ההתחלה קלה יותר):
SchoolMaster
פאלקון “דלת” מס’ 1
פאלקון “דלת” מס’ 2
Thunder Tiger KB20
עוד פאלקון “דלת”
ועוד אחד
טיסן “שחק” עם גנף מצופה קרטון
שחק כנף תחתית
ועוד אחד כזה
Aviomodelly Spinks Akromaster
Aviomodelly Tango
Sig Super Hots
הפסקה של כ- 8 שנים
עוד שחק כנף תחתית
ועוד אחד עם כנף עילית
Hangar9 Katana46
U-Can-Do
Hangar9 Katana90
Boom
עוד Boom
Supervision46
Butterfly
Funair
ועוד Butterfly אחד (זה שהורשתי לעמרי)
OMP Fusion 50
ZEN 120 שעבר אל עודד
Skilful 120
OMP Fusion 67″
Yak54 120
GP Yak54 1/4 scale שלא בניתי
Kelly50 של Kyosho שלקחתי מעודד
Yak 54 50 סמ”ק של ARF
Viper500
Nemesis
Katana V2 46
Frenzy 100
Domino לילד
SuperZoom XL
Pogo 1L
Helius 90e
יאללה
ספרתי 40 ובטח שכחתי כמה…
וזה רק בטיסני הרדיו